Lista viser alle tekstar sortert under publikasjonen "Bergens Tidende" på larsnyre.no.

Er Twitter viktig? Svaret er nei

Denne teksten vart fyrst publisert i . Emnet er , sjangeren er og publikasjonsåret er .


Dette var jo ein spoiler. Men eg er typecasta som ein skurk her i kveld, og då kan eg like gjerne vidareføra min kritiske analyse av Twitter. Nedrakking er jo mykje artigare enn avbalansert fornuft. Twitter er altså ikkje viktig, hevdar eg. Etter det fyrste innlegget i Bergens Tidende vart det debatt på nettsidene. Signaturen […]

NRK Hordaland på staden kvil

Denne teksten vart fyrst publisert i . Emnet er , , sjangeren er og publikasjonsåret er .


På måndag fekk distriktsredaksjonane i NRK P1 ny sendeflate frå kl. 14 – 17 på ettermiddagen. Dette var ein del av ei nasjonal endring, med ei meir straumlinjeforma programflate enn før, og der blant anna”Her og nå” er flytta til kl. fem. 14 – 17 er eit veldig godt sendetidspunkt, og det betyr at distriktskontora […]

Styrt avvikling av mediebransjen

Denne teksten vart fyrst publisert i . Emnet er , , sjangeren er og publikasjonsåret er .


I BT 15. april utfordrar Hilde Sandvik medieforskarane til å komma opp med ein plan for korleis mediene kan gjerast meir demokratiske. ”Om nokon kjenner resepten for å få fleire stemmer i tale, så kom med han! Frie medieforskarar, reis dykk og snakk ut!” Sidan det var eg som rota forskarane opp i denne klemma […]

Teknologiar er moralske aktørar

Denne teksten vart fyrst publisert i . Emnet er , sjangeren er og publikasjonsåret er .


Teknologiar har si eiga meining gjennom å vera samtalepartnarar for menneska. Dette kan dagens Holbergpris-vinnar lære oss. Jon Elster synest ikkje det bra at Bruno Latour får Holbergprisen 2013. I Aftenposten 24. april formulerer Elster sin skepsis, og skriv blant anna «Hva betyr det at bjørketre og slimålen, for eksempel, «lager sin egen mening». Kanskje […]

Sats på mediedesign!

Denne teksten vart fyrst publisert i . Emnet er , sjangeren er og publikasjonsåret er .


Samfunnsoppdraget til medievitskapen i Norge utvidar seg sakte men sikkert i retning av ”mediedesign”. Dette er ein metode for å bygga eit heilt medium i forskingslaboratoriet, uavhengig av mediebransjens krefter. Slike tilnærmingar har tradisjonelt vore heilt marginale. Utvikling av nye medium skjer hovudsakleg ute i medieindustrien, og i liten grad i norske universitetsmiljø. Men det […]